СЪЗДАЙТЕ СИ ПЕЧЕЛИВШ БИЗНЕС ОНЛАЙН

На този блог ще намерите информация как да подпомогнете своя онлайн бизнес. Съвети, техники за подобряване на видимостта и посещаемостта на Вашия сайт, методики за привличане на внимание към него - всичко това и още много на едно място. Добре дошли!

вторник, ноември 08, 2005

ДЕМОГРАФСКИ АНАЛИЗ

Продължение от КАК ДА ПЛАНИРАТЕ ВАШИЯ САЙТ


Той се отнася до проучване на определени групи от населението и съдържа такива характеристики като:

  • Пол

  • Житейски навици

  • Възраст

  • Брой на членовете в семейството

  • Образование

  • Доход на семейството

  • Географско разположение

  • Етническа и религиозна среда

  • Собственост на недвижими имоти

  • Политически пристрастия (в някои случаи)

  • Семеен статус

  • Професионален статус


  • Съвет: Колкото повече знаете за вашия потенциален пазар, толкова по-добре „прицелен“ ще е вашия маркетингов подход.


    Най-важни са ключовите думи


    След като дефинирате кой е вашия пазар, ще имате необходимост да определите кои ключове думи да използвате за да привлечете клиенти към вашите търговски предложения.

    Ключовите думи са думи, които се използват от Интернет търсачките за да намерят търсената информация. Разположете стратегически тези ключови думи в „тялото“ на вашия текст, заглавията и подзаглавията, както и във всяка тема или отчет, които смятате да разпространявате онлайн. Това е част от оптимизацията на вашия сайт. Ключовите думи, които използвате на вашия сайт ще имат изключително силно въздействие върху успеха му и върху класирането му от онлайн търсачките.


  • Мета тагове: Съществените тагове

    Мета таговете служат на търсачките да класифицират по-акуратно вашия сайт вв индексите си. Обикновено именно те са движещата сила, която докарва посетители на сайта ви. Въпреки голямата им важност, те не са единствените за които следва да се замислите за да увеличите трафика си.

    Мета таговете и Mета описанията се „шпионират“ от онлайн търсачките. Последните идзползват специални програми, наречени „шпиони“ (spiders) за да индексират съдържанието на сайта ви в техните бази от данни. Когато вашите страници са видими за шпионите, те намират отражение в търсачки като Google, Yahoo, MSN и т.н. Ако страниците на вашия сайт не са видими за търсачките поради мета-таговете си или зле написани описания, те просто няма да се появят в списъците.

    Следва...