СЪЗДАЙТЕ СИ ПЕЧЕЛИВШ БИЗНЕС ОНЛАЙН

На този блог ще намерите информация как да подпомогнете своя онлайн бизнес. Съвети, техники за подобряване на видимостта и посещаемостта на Вашия сайт, методики за привличане на внимание към него - всичко това и още много на едно място. Добре дошли!

вторник, ноември 08, 2005

ИНТЕРНЕТ САЙТОВЕТЕ В ПОЛЗА НА РЕАЛНИЯ БИЗНЕС

Уважаеми съблогници, (хммм, измислих нова дума, а?)

Без да искам да засягам някого, намирам, че безкрайни оплаквания по този или онзи повод с нищо не допринасят за подобряване на положението ни. Ето защо, а и като отчитам спецификата на този сайт, който хоства блога, искам да предложа на вниманието на всички ви моето мнение по повод на нещо практично: използването на интернет маркетинга като средство за подобряване на бизнеса.

Тъй като това, което искам да изложа пред вас е сравнително дълго като съдържание, смятам да го развивам постепенно и да го предлагам на вниманието ви в последователни съобщения.

Ето първата част.

===========

Всеки ден все повече хора започват да използват това, което ни предлага Интернет за да проучват дадени компании, да определят нивото на доверие към една или друга организация, или просто за да пазаруват онлайн.

Ако вие също сте участник в тази надпревара, но не разполагате с добре оптимизирана система за да се възползвате от предимствата, които Интернет ни предлага, скоро ще се окажете безнадеждно изостанали.

Съществуват множество основания за да станете реален играч в света на Интернет. Едно от основните, за да бъдете разглеждани като заслужаващ доверие бизнес вие трябва да присъствате на Интернет. Другите основания са:

• За да станете по-лесно достъпен и повишите вашата „видимост”
• За да понижите цената на традиционния маркетинг на вашата компания
• За да повишите възвращаемостта на всеки вложен в маркетинг инициативи лев
• За да разработите и поддържате доверие в бизнеса си
• За да привлечете посетители към сайта си или бизнес адреса на компанията ви
• За да повишите степента си на печалба
• За да увеличите скоростта, с която бизнесът ви отговаря на клиентите ви.

За да може вашия бизнес не само да оцелее на съвременния пазар на стоки и услуги, но и да процъфтява, необходимо е той да е правилно изграден, а вие трябва да имате ефективна система за привличане на посетители, за предоставяне на информация, за продажби на продукти и услуги и за поддържане на връзка с потребителите на вашия продукт след сделката.

Много хора са под въздействие на погрешната представа, че ако техния бизнес е насочен единствено към локалния пазар, те не се нуждаят от силно Интернет присъствие. Именно този тип мислене е, което предизвиква бързото изчезване на много бизнеси.

В допълнение към казаното, без силно Интернет присъствие, можете да разпилеете много средства, които биха били спестени посредством умелото използване на технологията.

Най-общо казано, посредством добро присъствие на Интернет можете да разчитате да постигнете следното:

• Нараства доверието в бизнеса ви
• Улеснявате контакта на клиентите ви с вас и си осигурявате по-голяма „видимост”
• Понижавате цената на традиционния маркетинг
• Увеличавате ефективността на всеки вложен във вашия бизнес лев
• Привличате потенциални посетители, респективно – купувачи, към вашия сайт
• Можете да увеличите печалбата си
• Можете да намалите времето за отговор на въпросите на клиентите си


КАК ДА СИ ОСИГУРИТЕ ЗАБЕЛЕЖИМО ПРИСЪСТВИЕ В ИНТЕРНЕТ?

Трябва ли да имате сайт? Макар и да не може да се каже, че това е абсолютно наложително, в много случаи сайтът е очакван компонент за правенето на бизнес. С неговото правилно използване, дори и да не продавате онлайн, можете да предоставите изключителни облекчения на вашите клиенти и потенциални такива.

Определете целта на вашия сайт. Какво бихте искали да постигнете чрез вашето присъствие на Интернет? Напишете план как възнамерявате да използвате вашия сайт в рамките на вашия маркетингов план.

Той би могъл да се използва за:

• Електронна брошура
• Средство за продажба на информационни продукти
• Средство за изграждане на доверие към вашия бизнес
• Път за събиране на информация за клиентите
• Място, на което може да се намери безплатна информация
• Да ви позиционира като експерт в дадена област или сфера
• За промоция на дадена услуга или събитие

По принцип, две са нещата, които вие искате хората да направят, посещавайки вашия сайт: да закупят нещо и/или да оставят информация как да установите по-нататъшен контакт с тях. Целта не е да продадем нещо сега, а по-скоро да изградим у тях очакването, че вашия бизнес е значим източник за тях за идните години.


СЪЗДАЙТЕ СТАБИЛНА БАЗА ПРЕДИ ДА СТАРТИРАТЕ АГРЕСИВНА КАМПАНИЯ

Интернет маркетингът работи. За зла участ, много хора се опитват да привлекат трафик към сайтовете си преди те да са окончателно разработени за достигане на оптимален резултат.

Съществуват множество начини за провокиране на трафик към сайта ви. Все пак, имайте пред вид, че привличането на посетители само по себе си няма да ви е от полза, ако нямате план, какво да им предложите когато те ви посетят. Правилният подход е да привлечете внимание към вашия сайт, да провокирате посетителите си да предприемат специфични действия и да им предложите наистина ценна информация, която да ги подтикне да купят вашите продукти или услуги. Няма значение в каква област се развива вашия бизнес. Вие можете да използвате вашия сайт за създаване на интерес към вашата пазарна ниша.

Следва…